ביטן במפגן התמיכה: "קורא לאנשינו לתפקד למען ליכוד"

    איתי גדסי 4 Comment on ביטן במפגן התמיכה: "קורא לאנשינו לתפקד למען ליכוד"

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, במפגן התמיכה בראש הממשלה: "יש פה ניסיון לשנות את דעת הקהל על ידי חקירות; קורא לאנשים שלנו לתפקד למען הליכוד אחרת הציבור יתנקם בהם בפריימריז"

    ביטן בהפגנה במוצ"ש
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר קריאת מספר חברי כנסת מהליכוד והודעה על קיום מפגן תמיכה מול בית של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בתגובה על הפגנות השמאל מדי שבוע במקום, הערב הם רושמים הצלחה.

    מאות אנשים הגיעו ובידיהם כרזות תמיכה. יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, ממארגני המפגן, נאם במקום ואמר: "יש פה מלחמה על דעת הקהל. מנסים על ידי חקירות להשפיע על העמדה של הציבור".

    ביטן הוסיף ואמר: "אני קורא לאנשים שלנו לתפקד למען הליכוד. אחרת הציבור יתנקם בכם בפריימריז. אני אומר לכם ביבי ישאר כאן עוד הרבה זמן" אמר.

    ח"כ אמיר אוחנה נאם אף הוא ואמר: "למרות שיש מי שכבר מרכיבים בחדווה את עמוד התליה, הגעתי הערב לפתח תקווה עם המסר הבא: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא האדם הנכון ביותר להתמודד עם כל האתגרים הרבים, רבים מאוד, שמזמן התפקיד של העומד בראשות מדינת ישראל, וגם הוא ככל אדם חף מכל פשע אלא אם תוכח אשמתו".

    "תוכח – זה בהליך הוגן בבית המשפט, לא בפוסטים בפייסבוק, לא בציוצים בטוויטר ולא באולפנים" אמר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חוסר הדמוקרטיה היא מה שמוביל את השמאל והשב"כ והפרקליטות ע"י רדיפה אין סופי של ראש הממשלה ובכדי להעסיקו בהמון דברים כדי שלא יוכל לנהל את המדינה ולהפיל את שילטון חבר מביא חבר בפרקליטות ובמשטרה ובצבא ובבית המשפט העליון

    2. 3

      לא יכול להיות שיפילו את ראש הממשלה בלי בחירות – זה מצב חולה ולא דמוקרטי

    3. 2

      אולי סוף סוף ביבי ייענש על כל מה שעולל לחרדים [תזכורת: הקיצוצים בתקופת היותו שר האוצר, ממשלת ביבי ולפיד, ועוד כהנה וכהנה], משום מה הציבור החרדי ברוב תמימותו עדיין חושב ש"ביבי טוב ליהודים", למרות כל מה שהזיק ופגע בציבור.

    4. 1

      אנחנו אשמים, אם אנו לא מסוגלים לחוקק חוק חסיות לרה"מ מכהן שמשמעותו ברורה: אין ולא יהיו שום חקירות נגד נבחר ציבור וק"ו נגד ראש ממשלה בשעת כהונתו, היות וזה מהווה פגיעה ישירה בדמוקרטיה ובאינטרס הכללי של המדינה וביטחונה.

      חוק כזה קיים בכמה וכמה מדינות מתקדמות וסותם את הגולל על הבוגדים השפלים מהמסוכנים שבאויבנו המוכנים להתאבד ולסכן את כולנו למען יצרי הנקמה והשלטון האפלים שלהם.

      מי שעומד כרגע ומפריע לחקיקת חוק כזה, הוא כחלון, שעוד יבוא יום ותשמעו איך עבד בשירות המאפיה הדיקטטורית המנסה לשלוט כאן.